maandag 20 februari 2012

zomaar !

Ik heb weinig tijd gehad om wat nieuwe creaties te maken, en dus ook om te bloggen! Ik ben ondertussen samen met 109 andere collega's ontslagen vanwege bedrijfseconomische redenen. Het zat er aan te komen, dus geheel verrast was ik niet. Wel had ik even tijd nodig om wat zaken te regelen, waardoor het haken er een beetje bij in is geschoten. Daarnaast zorgt onze Willemijn ook voor een hoop drukte in huis, maar dat is wel heel erg leuk! Ze doet het prima en het is een scheet!

 Dus wanneer ze slaapt werk ik aan een klein tussendoor projectje; een hondje (uiteraard, what else :-)) De workshops haken voor beginners levert me ook het nodige werk op, en ik heb heel erg veel plannen voor de komende maanden, dus ik verveel me niet!

2 opmerkingen:

  1. Jeetje, wel balen zeg, dat je ontslagen bent!!!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wat vervelend voor je allemaal! Hoop voor je dat je snel weer iets anders gevonden hebt, tenminste als dat de bedoeling is! Veel sterkte met alles.
    Trouwens wat een schattig hondje, zo liefffff!!!!
    Groetjes van Bregit

    BeantwoordenVerwijderen