donderdag 2 februari 2012

Wat een zonnige dag!

Zo, ik ben er weer! Ik had even geen tijd voor mijn blog en wel om de volgende 2 redenen:
een bestelling van 100 lieveheersbeestjes voor op een geboortekaartje, de beessies zijn onderweg naar Belgie !
en de tweede reden is onze nieuwe prinses: Willemijn! Het is zo'n heerlijk knoedeltje! Ze is een mops, komt helemaal uit Kerkrade en woont sinds dinsdag bij ons in het hoge koude Noorden :-)

Ik ben helemaal trots! Ze is om op te vreten!
Nou nog eentje dan:

4 opmerkingen:

  1. Wat een schatje zeg! Ik kan me voorstellen dat je je handwerk nu met plezier opzij legt voor dit liefie!!
    Veel plezier met haar!

    groetjes van Jirs

    BeantwoordenVerwijderen
  2. O,wat een schatje, heerlijk om op te vreten zo lief, geniet maar van dit mooie dametje, handwerken kan altijd nog ;-)

    BeantwoordenVerwijderen
  3. How wonderful for you! The pug is adorable! `~sMiLeS~'

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. thx Tammy, her name is Willemijn and she is 11 weeks old now, and becoming a genuine demolition babe ;-) She's so cute!!

      Verwijderen