donderdag 23 februari 2012

Happy Flower

 Oh, ik word toch zo blij van Lucy (Attic24) Ik had haar Happy Flower al eens nagemaakt, maar nu heeft ze hem met een geweldige fototutorial op haar site gezet. En elke keer weer wordt ik verrast door hele kleine foefjes. Dit keer was het de lijmtip waar ik zo blij van werd! Het resultaat is fantastisch! Hier wil ik mn hele huis wel mee volhangen ;-)

En het is ook fijn dat ik weer wat rust in mn hoofd heb om lekker bezig te zijn. Onze Willemijn is al aardig thuis en heeft een soort van ritme, ze doet het fantastisch! 

3 opmerkingen:

  1. Wat een mooie "Happy Flower" heb je gemaakt, en wat een schattig hondje, ze kijkt ook zo lief!!!! (smelt smelt)
    Groetjes van Bregit

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Ze zijn leuk ,hè die Happy flowers moet er zelf ook maar snel eentje maken, wat een moppie toch jullie mopsje ;-)

    BeantwoordenVerwijderen