dinsdag 10 januari 2012

wandversiering !

Op de blog van Lucy (uiteraard ;-)) vond ik in het overzicht van alles wat ze het afgelopen jaar gemaakt heeft een prachtige bloem-hanger. Met de belofte om daarvan het patroon snel op haar site te zetten. Kon ik niet op wachten, en dus zelf aan de freubel geslagen. Ik vind hem prachtig geworden! En eigenlijk, als je goed naar de foto van Lucy kijkt, helemaal niet moeilijk om te maken. Gewoon een beetje logisch nadenken en wat dingen combineren.





Ik vind zelf voor een afwerking de kreeftsteek erg mooi. Het hartje staat natuurlijk op mn eigen blog.
Mijn grote bloem heeft veel meer blaadjes, de bloem leeft daardoor wat meer lijkt het wel.







Het kleine bloemetje is geen bloemetje maar een rondje ;-) de laatste ronde is in elke steek 1 vaste, 1 losse , waardoor je toch een soort bloemig rondje krijgt....Om het geheel mooi plat te krijgen en houden, heb ik het even gestreken met een vochtige doek.

Geen opmerkingen:

Een reactie plaatsen