donderdag 5 januari 2012

Het nieuwe jaar is begonnen !

Na een heerlijke vakantie van 2 weken ben ik er weer, vanuit een spannende omgeving met heel erg hoog water en een mogelijke dijkdoorbraak in een naburig dorp! Ik hoop dat jullie allemaal gezellige kerstdagen hebben gehad en ik wens jullie een heel erg gelukkig, gezond en heel erg creatief 2012 toe ! Ik heb tijdens mijn vakantie natuurlijk gefreubelt; omdat we met de auto reisden kon ik al mn spullen meenemen!



In het vliegtuig ben ik daar nooit helemaal zeker van. De zelfgemaakte kadootjes werden met veel plezier ontvangen, en ook ik ben enorm verwend.

De eerste workshops staan alweer gepland, en de webshop is weer aangevuld met nieuwe kleuren Catania katoen, in mooie zachte pasteltinten. Ik ben op dit moment helemaal in de ban van babybooties, want er zijn veel zwangere vrouwen om mij heen ;-) Binnenkort wat foto's daarvan! Tot snel horens!
 

Geen opmerkingen:

Een reactie plaatsen