woensdag 18 januari 2012

Babyslofjes!

De dochter van een vriendin is in blijde verwachting (hm, dat is dus de generatiekloof, ik word dus ook een beetje oma...grumpf) en dat inspireert natuurlijk meteen! Het is erg verwonderlijk dat er zo weinig gratis patroontjes te vinden zijn maar ik vond er 1 die ik meteen erg leuk vond. Ik wilde het graag linken, maar...de pagina is inmiddels niet meer beschikbaar! Zo jammer! Ik zal proberen om het nog te achterhalen of het zelf op te schrijven...Hier alvast een foto van het resultaat:

2 opmerkingen:

  1. Hoi Margriet, schattige slofjes zeg!
    Ben je aangemeld bij Ravelry.com? Daar zijn namelijk wel heel veel gratis patroontjes te vinden, net als op de site van garnstudio (drops) en op lionbrand (ook aanmelden).
    Maar pas op, bovengenoemde sites zorgen voor een zeer lange to-hook-list!

    Liefs, Saskia

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Hoi Saskia, bedankt voor je leuke reactie! ravelry ken ik en drops ook, lionbrand nog niet, zal ik ook es gaan bekijken ;-) Ik heb veel patroontjes gezien, maar vind lang niet alle slofjes leuk..deze zijn niet zo tuttig. Bedankt voor de tips, en de to-hook-list is al zo mega...daar kan nog wel wat bij ;-) Lang leve Pinterest!

      Verwijderen