dinsdag 20 december 2011

Op de valkreep...Uiltje sleutelhanger

 Ok, nog eentje dan...Gisteren toch nog weer twee uiltjes in elkaar gehaakt, met de bedoeling er een sleutelhanger van te maken. (Gelukt ;-)) Vanwege de kleuren zeer geschikt voor de andere soort; de jongens! Dus zonder kraaltjes en lintjes ;-) De meisjesvariant zal er begin januari wel staan....
Ik ga de kerstdagen elders vieren, dus even geen berichtjes op mn blog! Op naar het nieuwe creatieve en inspirerende jaar 2012 ! Ik wens jullie allemaal hele fijne kerstdagen en een freubeltastisch 2012 !!
 

4 opmerkingen:

  1. Leuk dat je mij nu ook volgt en inderdaad sleutelhangers voor mannen liggen altijd wat moeilijker maar deze zijn grappig, hoor! Fijne dagen, groetjes Linda

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Heel erg leuk!! Je hebt me weer op ideeën gebracht. Ik was nl. al een tijdje op zoek naar leuke sleutelhangers.
    Fijne feestdagen!

    Groetjes, Cindy

    BeantwoordenVerwijderen