dinsdag 1 november 2011

workshop haken voor beginners gestart!

Na een hele gezellige en succesvolle proef-workshop met mijn lieve vriendinnen ga ik los in Zuidhorn met de workshop haken voor beginners! Ik heb er onwijs veel zin in en ik hoop natuurlijk op een overvolle agenda!
 




De duur van de workshop is ongeveer 2 uur. Ik kom graag bij je thuis, het minimum aantal deelnemers is 3, het maximum aantal deelnemers is 6. De prijs van de workshop is € 15,00 per persoon. Dit is inclusief een haaknaald , een bolletje katoen, een uitgebreide (geprinte) uitleg en 1 (geprinte) uitleg van een project. Er kan tijdens deze workshop uiteraard nog extra materiaal worden gekocht. De workshop wordt na afloop contant betaald.
Hoe kan je reserveren? Stuur een berichtje met de gewenste workshopdatum, het aantal personen en je contactgegevens naar sparkelzcreatief@gmail.com. Ik zal dan zo spoedig mogelijk een reactie geven, ook bij overige vragen kun je altijd even mailen. 

Geen opmerkingen:

Een reactie plaatsen