dinsdag 22 maart 2011

Hobby's komen samen!



Het is weer sieraden-maak-weer! Vandaag heerlijk buiten , aan mn picknicktafel, in het zonnetje, zitten knutselen. Ik heb heel veel ideeen voor sieraden, maar moet ook dingen maken voor de lentebeurs in Doezum in april en Niehove in mei...En daar verwachten ze ook gehaakte sieraden...(ik werd dus gebelt: "hallo, mijn buurvrouw heeft bij jou in de winkel (?) wel eens wat gekocht en ze zei dat jij sieraden haakt (?)") Nou, dat kunnen ze krijgen hoor ;-)

En ik moet er eerlijk bij vermelden, dat ik de inspiratie heb opgedaan in Kiev! De laatste keer (december 2010) heb ik op de Spusk een dergelijke ketting gekocht van een vrouwtje die wat extra's probeerde te verdienen met kettingen en haakwerk. Ik heb er eentje van haar gekocht en mijn eigen draai eraan gegeven.
In mijn favoriete kleur van het moment: nude-roze!

Geen opmerkingen:

Een reactie posten