dinsdag 15 februari 2011

workshops 4 kidz

natuurlijk ook meteen even reclame maken voor mijn workshops voor kids!!


Zoekt u een leuk idee voor een creatieve middag, bijvoorbeeld voor een verjaardagsfeestje ? Dan is dit misschien wel iets voor u! Ik kom op locatie een kinderworkshop sieraden maken geven. Het enige wat u nodig heeft is een grote tafel....

6-8 jaar
De kinderen in de leeftijd 6 tot 8 jaar rijgen een ketting met een grote kleurige bloemhanger (in verschillende kleuren), waarin ook de naam van het kind wordt verwerkt. De kids hebben de keuze uit tientallen bakjes met vrolijke en kleurrijke kralen, vol met glans en glitter!
   
De workshop duurt 1 tot 1,5 uur. De prijs bedraagt 11 euro per kind, dit is inclusief alle materialen. De kinderen krijgen hun sieraad mee in een gepersonaliseerd organza zakje, hun eigen zelfgemaakte kadootje!



Vanaf 8 jaar
De wat oudere kinderen maken een naamketting met een dubbele rij van rocailles (kleine glaskraaltjes) in alle kleuren van de regenboog.
   
deze workshop duurt 1,5 tot 2 uur. De prijs bedraagt 12,50 euro per kind. Dit is inclusief alle materialen. De kinderen krijgen hun sieraad mee in een gepersonaliseerd organza zakje, hun eigen zelfgemaakte kadootje!

Workshops voor meisjes en jongens
Ook jongens houden van kralen en sieraden maken! Speciaal voor de boys bied ik een sieraad aan speciaal ontworpen voor jongens! Ze maken hun eigen sleutelhanger, met stoere en mooie kralen. De prijs van deze workshop bedraagt 12,50 of 14,- per kind (leeftijdafhankelijk) en duurt plm. 1,5 tot 2 uur uur. De meiden kunnen natuurlijk ook een sleutelhanger maken!
Algemeen
De materialen welke gebruikt worden zijn van A kwaliteit, de voorraden die ik mee neem zijn enorm. Er is een enorme keuze in soorten en kleuren. Voor de kleintjes gebruik ik magneetslotjes, de wat oudere kinderen krijgen een (zilveren) karabijnslotje. Het afwerken van de ketting doe ik zelf, dit is vaak te lastig voor de kinderen om zelf te doen. Mocht tijdens de workshop blijken dat ze het "in de vingers "hebben, dan mogen ze uiteraard zelf een poging tot afwerken doen.

Ik bereid elke workshop voor zodat we altijd voldoende materialen hebben. Ook maak ik een persoonlijk kadootje voor de jarige in haar/zijn lievelingskleur.
                                               

Zodra de kinderen hun project klaar hebben hebben ze tijd nodig om hun energie kwijt te raken! In die tijd werk ik alle kettingen netjes af.

- In bepaalde gevallen zal ik een kilometervergoeding vragen. Vanaf Zuidhorn tot een straal van 15 kilometer geldt geen kilometervergoeding.
- Ik beperk mijn werkgebied tot Groningen, Friesland en Drenthe.
- Minimaal aantal is 6, maximaal aantal is 10 kinderen.
    
 -  In overleg kan ik een serie middagen verzorgen op lagere scholen


         

Mocht u nog vragen hebben, of wilt u een middag boeken, mail me dan op : info@sparkelz-creatief.nl ! Ik hoop snel van u te horen!

Met een creatieve groet,

Margriet



Geen opmerkingen:

Een reactie plaatsen