dinsdag 15 februari 2011

grappig

Gisteren werd ik gebeld door Marielle uit het zuiden des lands, die mijn marktplaatsadvertentie van gehaakte bloemcorasages gezien had. Ze is bezig met een afstudeeropdracht zodat ze in bezit komt van de juiste papieren om officieel gastouder te mogen zijn. Ze wil iets maken waardoor baby's gestimuleerd worden, anders dan naar een mobile te kijken. Ze vond de lintjes van mijn gehaakte corsages zo mooi, dat ze wilde weten of ze daar iets mee zou kunnen doen met een sokje of handschoentje. Ik ben al enthousiast aan het bedenken om iets te maken met lintjes en belletjes. Mn lieve din Renda kwam nog met het idee van klitteband! een sokje trek je natuurlijk zo uit als baby ;-) Ik zal zodra het weer kan, het resultaat laten zien!

Geen opmerkingen:

Een reactie plaatsen